Увага! Сайт працює в тестовому режимі, Ваші замовлення можуть оброблятися із затримкою і робота сайту може бути не стабільною. З питань замовлень звертайтесь за телефоном +38 063 412 7645
Увага! Сайт працює в тестовому режимі, Ваші замовлення можуть оброблятися із затримкою і робота сайту може бути не стабільною. З питань замовлень звертайтесь за телефоном +38 063 412 7645
Увага! Сайт працює в тестовому режимі, Ваші замовлення можуть оброблятися із затримкою і робота сайту може бути не стабільною. З питань замовлень звертайтесь за телефоном +38 063 412 7645
Увага! Сайт працює в тестовому режимі, Ваші замовлення можуть оброблятися із затримкою і робота сайту може бути не стабільною. З питань замовлень звертайтесь за телефоном +38 063 412 7645
На головну

Доставка

НОВА ПОШТА

Умови відправки: замовлення відправляються в робочі дні з понеділка по п‘ятницю протягом 2-ох робочих днів після підтвердження менеджером.


Отримання у відділеннях перевізника (Нова Пошта)

Отримати замовлення Ви зможете у будь-якому відділенні “Нова Пошта”, зазначеному на сторінці оформлення замовлення. Після прибуття замовлення у відділення Вам буде надіслане SMS-повідомлення від "Нова Пошта" із зазначенням номеру накладної. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні - 5 робочих днів. Якщо протягом цього терміну Ви не отримаєте замовлення - товар буде повернений продавцю.

Зверніть увагу! Послуга післяплати оплачується окремо від доставки, її вартість буде вказана при оформленні замовлення. Щоб уникнути додаткових витрат на комісію радимо проводити оплату на сайті, за рахунком чи карткою онлайн.

У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0634127645.


Отримання у поштоматах перевізника (Нова Пошта)

Отримати замовлення Ви зможете у будь-якому поштоматі “Нова Пошта”, зазначеному на сторінці оформлення замовлення. Після прибуття замовлення до поштомату Вам буде надіслане SMS-повідомлення від "Нова Пошта" із зазначенням номеру накладної. Термін безкоштовного зберігання замовлення у поштоматі - 5 робочих днів. Якщо протягом цього терміну Ви не отримаєте замовлення, то посилку буде переміщено в найближче до поштомата відділення.

Зверніть увагу! Послуга післяплати оплачується окремо від доставки, її вартість буде вказана при оформленні замовлення. Щоб уникнути додаткових витрат на комісію радимо проводити оплату на сайті, за рахунком чи карткою онлайн.

У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0634127645.


Кур'єрська доставка “Нова Пошта” по Україні

Якщо у Вашому населеному пункті немає відділення служби “Нова Пошта”, Ви можете оформити кур'єрьску доставку по Україні. Доставка службою перевізника товарів об'ємом до 30 кг виконується до дверей.

Звертаємо увагу! У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0634127645.


УКРПОШТА

Умови відправки: Після підтвердження замовлення, відправка товару відбувається два рази на тиждень - вівторок та п’ятниця.


Отримання у відділеннях УКРПОШТИ

Отримати замовлення Ви зможете у будь-якому відділенні УКРПОШТИ, зазначеному на сторінці оформлення замовлення. Після прибуття замовлення у відділення Вам буде надіслане SMS-повідомлення від УКРПОШТИ із зазначенням номеру накладної. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні - 5 робочих днів. Якщо протягом цього терміну Ви не отримаєте замовлення - товар буде повернений продавцю.

Зверніть увагу! Послуга післяплати оплачується окремо від доставки, її вартість буде вказана при оформленні замовлення. Щоб уникнути додаткових витрат на комісію радимо проводити оплату на сайті, за рахунком чи карткою онлайн.

У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0634127645.


Кур'єрська доставка УКРПОШТИ

Ви можете оформити кур'єрьску доставку УКРПОШТИ по Україні. Доставка службою перевізника товарів об'ємом до 30 кг виконується до дверей.

Звертаємо увагу! У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0634127645.


САМОВИВІЗ

Самовивіз можливий з наших магазинів за попередньою домовленістю з менеджером інтернет-магазину.

Служба підтримки

Розуміємо, що іноді можуть виникати непередбачені ситуації. Наша команда підтримки має великий досвід у вирішенні різноманітних питань і готова знайти ефективні рішення для будь-яких проблем, що можуть виникнути.
Звернутись
{{ message }}

Кошик {{ getCartProductsCount() }}

Ваш кошик порожній

Але це не проблема — додавайте товари! :)